Kaip susimokėti už paslaugas?

Kur galėčiau sužinoti mokėtiną sumą už paslaugas?

Kokie yra sąskaitų pristatymo būdai?

Galite pasirinkti kelis sąskaitų pristatymo būdus:

  • Sąskaitą gauti nurodytu elektroniniu paštu. Elektroninės sąskaitos yra nemokamos.
  • Popierinę sąskaitą gauti paštu, kurios pristatomos paslaugos teikimo adresu. Popierinės sąskaitos pristatymo kaina 1,21 Eur/mėn.
  • SMS žinute nurodytu telefono numeriu. Sąskaitos pristatymo kaina 0,20 Eur/mėn.

Sąskaitos pristatymo būdą galima pasikeisti prisijungus prie savitarnos tavo.telekomunikacijuvartai.lt paskambinus tel. +370 46 206000 arba el. paštu info@telekomunikacijuvartai.lt.

Kada yra atjungiamos paslaugos už skolas?

Kuomet negautas mokėjimas už suteiktas paslaugas iki sąskaitoje nurodyto apmokėjimo termino.

Iki kada turiu sumokėti, kad neatjungtumėte paslaugų?

Už paslaugas sąskaitos yra formuojamos už praėjusį mėnesį, kurias turite apmokėti iki einamojo mėnesio paskutinės dienos. Jei pavėlavote sąskaitą apmokėti laiku, kitą mėnesį iki 21 dienos neatlikus mokėjimo, bus ribojamas paslaugų teikimas.

Ar, laiku nesumokėjus už paslaugas, bus skaičiuojami delspinigiai?

Delspinigiai nėra skaičiuojami, tačiau, pavėlavus laiku apmokėti sąskaitą, bus ribojamas paslaugų teikimas ir atnaujinus taikomas paslaugų pakartotinio prijungimo mokestis.

Kur galėčiau rasti savo mokėtojo kodą?

Kodėl pasikeitė mokėtina suma už paslaugas?

  • Pasibaigė nuolaidų galiojimo laikotarpis.
  • Užsisakėte papildomų paslaugų (įrangos nuoma, papildomi programų paketai, pakeistas paslaugos planas, atlikti papildomi darbai).